tisdag 29 maj 2012

Veckans IN:UT


Lillasyster

IN:
ingenting

UT:
ingenting
Resultat:+/-0

Tanken var att jag och barnen skulle ta en sväng till myrorna i veckan men vi hade annat för oss i det fina vädret. Förhoppningsvis så tar vi oss dit nu i veckan. Har även sålt en klänning på tradera så nästa gång blir det minus. För handla något till mig själv tänker jag inte göra.

Barnen

IN:
2 par skor
1 keps

UT:
1 keps

Resultat: +2

Sol och sandalväder ute men stora barnet hade inga sandaler som passade så det fick bli ett köp. Sen var det hundra kronor rabatt på skor vid köp av två par (vilket butiksbiträdet var snabb med att säga). Det här skulle jag självklart ignorera då det var sandaler vi behövde men kunde inte motstå att köpa ett par tygskor till henne också för 49 kr. Det är sådant här som gör att jag inte ens vågar gå in i en affär längre. Alla erbjudande som låter så bra. Stora barnets tappade bort sin keps och sol kräver något som skyddar ansiktet mot sol så det fick bli en ny likadan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar