torsdag 29 mars 2012

Zumba - 3:e gången gillt

Jag skaffade träningskort på gym för att jag ville gå på roliga träningspass samt att jag behövde något som tog mig utanför hemmet. Nu känner jag att jag även vill gå på intensivare träningspass och styrketräna.

Eftersom jag gillar att dansa så har jag nu kört zumba på onsdagar. Problemet har varit att jag inte blivit svettig. Det har känts som att jag likväl kan gå på en promenad och så ska det inte vara. Tänkte dock att jag får ge det tre gånger och det var tur. De som körde zumbapassen hade nämligen fått klagomål om att det varit för slappt. Så igår blev det en ordentlig genomkörare och bäst av allt, det var roligt.

Nu får de bli zumba på onsdagar och sen får jag sätta in intensivare träning de andra dagarna för jag vill verkligen komma i bättre form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar