tisdag 28 augusti 2012

Slut på detox

Sådärja, nu har jag tagit mej igenom nästan tre veckor med olidligt äcklig sörja att dricka två gånger om dagen. Jag vande mej aldrig...


På det hela taget kände jag inte av några jätteskillnader före och efter. Men enligt friskvårdsterapeuten jag går till ibland blir det inte så stora effekter om man redan innan sällan äter socker och vetemjöl. Dessutom tar jag varje dag bl.a. vetegräs som i sig är utrensande.


Det är skönt att slippa kaffet - fast jag är sugen varje dag.
Det är lite knöligt utan mejeriprodukter - men jag börjar vänja mej vid tänket.
Det är lite begränsande utan rött kött...
Det är fräscht och gott med raw food
och härligt att äta så mycket fisk och skaldjur.


Och vi fortsätter med den här dieten. Tyvär. Sambon fick besked att hans cancer har kommit tillbaka och då är det här ju precis vad man ska äta. Det känns bra att vi börjat redan innan vi visste för nu är det ju bara att tuta och köra.

2 kommentarer:

  1. Hejsan,

    Jag har förgäves försökt finna en mejladress till er. Kontakt mig gärna på mia.satterlund@hotmail.com. Jag är intresserad av ett samarbete.

    Mia, Liljedals communications

    SvaraRadera

  2. male vitality drugs and vitality male enhancement where to buy alex jones nice try soros but i took my super male vitality meme what is a good alternative to super male vitality super male vitality interaction ginseng male vitality new vitality ageless male testosterone booster softgels super male vitality erectile super male vitality debunke male sexual vitality tonic warning Bioperian: It is a trademark formula of supplements since it, generally, reinforces quality and imperativeness by extending moxie level. A couple can significantly interface with each other by this normal fixing. It in like manner upgrades absorption for good stomach related process as well. Hindrances Of Vitality RX
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera