måndag 4 juni 2012

VECKANS IN:UT

Lillasyster

IN:
Skål (gåva)

UT:
ingenting

Resultat: +1


Sålde en klänning på tradera men eftersom pengarna inte kommit in på mitt konto från köparen än så har den inte lämnat hemmet. Blev ingen tur till myrorna den här veckan heller. Instabilt väder och barn som hellre leker i sandlådan än ränner till myrorna.

Igår var vi hos svärföräldrarna och hon hade köpt varsin skål till mig och svägerskan. Fin skål som hon köpt på en utförsäljning för halva priset. Jag är absolut inte otacksam men eftersom jag är inne i det här rensatänket så är jag lite emot att handla bara för att det är billigt. Så det blev tyvärr plus den här veckan.

Girotondo Skål, Svart, 18,1 cm

Barnen

IN:
ingenting

UT:
1klänning
1 body

Resultat: -2

Äntligen ett minus på barnsidan. Jag sålde två klädesplagg på tradera. Härligt! Nu ska jag och barnen åka till storasyster och övrig släkt men sen när jag kommer tillbaka ska jag lägga ut diverse barnsaker på säljsidor. Perfekt när folk fått tillbaka sina skattepengar.

1 kommentar:

  1. Hur är loppisen på Drottningtorget? Är det någon vinst med att samla ihop en hög och ställa sig där?

    SvaraRadera