torsdag 12 april 2012

Veckan som inte gick

Först kraschade jag. Så trött och ont i hela kroppen. Påsken kom och lite godis likaså. Barnen fick varsitt stort ägg fullproppat med godis. Problemet är bara att de äter inte godis. Vem ryckte in då om inte jag. Allt åts inte upp utan vi slängde det sista. Sen blev sambon och minstingen sjuka. Det lilla tandmonstret (3 tänder på gång) har hållit mig vaken om nätterna och inatt var första natten på länge som jag fick 6 timmars sammanhängande sömn. Jag fungerar inte som människa när jag inte får sova. Så helgen då jag skulle bli utvilad har alltså slutat med att jag är tröttare än någonsin.

Jag tänker alltså inte gå igenom veckan som gått utan jag går vidare nu. Tar nya tag och börjar morgonen med ekologisk havregrynsgröt. Med barnen lämnade på förskolan och gröten i magen ska jag nu sätta igång med studierna. Har två uppgifter som nästan är klara och det vore skönt att få in dem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar