tisdag 24 april 2012

Lillasyster - veckan som gått

Träning:

Måndag: Powerwalk 4 km
Tisdag:  Powerwalk 4 km
Onsdag: Styrketräning på gym som avslutades med intervaller på roddmaskinen
Torsdag:  
Fredag: Powewalk 4 km
Lördag:     
Söndag:

Sambon jobbade tisdag onsdag torsdag kväll och jag hade ingen barnvakt till barnen därför blev det inte lika mycket träning på gym som jag tänkt.

Plankor: Jag pumpade upp gymbollen och körde plankor tre dagar den här veckan. Målet är varje dag så det är verkligen inte okej. Måste köra järnet med sidoplankor - inser att jag får göra dem på tå direkt eftersom det gör så ont i knäna annars.


Kost

Helt okej matvecka och jag har varken ätit chips eller godis. Kunde inte hålla mig borta från bröd på lördagen men det var min födelsedag. Drack dock lite läsk (pepsi max) på lördagen eftersom det var min födelsedag.


Meditation

Har inte blivit av att jag lagt mig på spikmattan överhuvudtaget.

Utrensning
 

I förra veckan gick jag till Myrorna med diverse ting - bland annat ugnsformar, plastburkar, bestick och sambons gamla mössor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar