tisdag 27 mars 2012

Morgonpromenad




30 min powerwalk en tidig morgon. Jag ser de här 30 min som att jag promenerar till jobbet, vilket är mina studier. Jag försöker pressa tiden men vandrar lätt bort i tankar. Det blir ändå frisk luft, lite svett på ryggen och en bra start på dagen. Idag blev det ingen frukost innan promenaden för minstingen vaknade 07:20 och lite innan 08:00 ska vi vara på förskolan. Som tur var hade sambon lite tid innan hans buss gick så han väckte stora och klädde på barnen innan han stack. Inser nu att vi fick till ett bra teamwork utan några hårda ord på vägen. Heja oss!

Min tanke framöver är att jag ska gå två mil i veckan. Det är inte mycket men i snitt 3 km per dag. Utöver det kommer jag även gå till gymmet och göra hemmaövningar. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar