torsdag 22 mars 2012

Har vi troll här hemma?

Träningspasset som kom av sig. Jag kunde inte hitta någon av mina sportbh:ar. Trots idogt letande var de puts väck. Snart konstaterade jag att jag även saknade ett träningslinne + ett par långa byxor.

Efter lite tankeverksamhet kom jag på att de låg i en lila kasse som jag haft med till jobbet, för att träna på hemvägen. Den träningen blev inte av eftersom jag glömt skorna hemma.

Fokus ändrades genast från att leta små svarta bh:ar till att söka efter en stor lila plastbag. Med lika dåligt resultat.

Nu känner jag mej inspirerad att likt Lillasyster röja och rensa så att jag förhoppningsvis kan hålla bättre ordning på de saker som jag faktiskt använder.

Det blev en mysig vårkvällspromenad istället för inomhusträning. Inte så illa det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar