torsdag 24 maj 2012

...men kaffet då?

Äsch, det går väl sådär. När solen och värmen kom blev det plöstligt supersvårt att avstå från en kopp kaffe på altanen. Te i sommarvärmen kändes inte alls lockande.

Och vips, så sitter jag här i morgonsoffan med en kopp kaffe framför datorn.

Det känns lite trist att jag inte hittade favvoteerna lite tidigare. En kopp sådant te i solen går konstigt nog bra... eller kanske inte så konstigt egentligen. Har ni läst Damernas detektivbyrå så vet ni ju att det är ett måste med rooboiste en varm dag.

Nu tar jag nya tag. Kaffefri veckan ut är mitt första delmål.

1 kommentar:

  1. Själv är jag tvärtom. Kaffe i värmen är inte så gott men jag förstår tanken på te känns faktiskt ännu värre. Ska bli kul att smaka när jag kommer. Inte långt kvar nu!

    SvaraRadera